Post by queweahardkases on Feb 8, 2022 23:52:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knife Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knife Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar primogems ▞▞▞
▞▞▞ Knife Hit 2022 version ▞▞▞
ok
Knife Hit Arkada bfys
Bra spel och tidsfördriv, men herregud... annonserna. Jag har aldrig sett en app med SÅ MÅNGA FKN-ANNONSER! Varje gång du dör och fortsätter, eller varje gång du dör och vill starta om annonsen. Det verkar som att varje gång du avslutar 2 chefsnivåer, ad. För många annonser. För att inte tala om att de kan vara uo till 20 eller 30 sekunder långa utan en hoppa över-knapp. Jag tog bort den här appen efter 15 minuter efter att ha haft den.
Knife Hit Trò chơi điện tử kgec
Time pass Game.But för många tillägg och popup-fönster. när vi slår på internet kommer popup-fönster och blockerar skärmen även om jag inte öppnade spelet. Jag har avinstallerat det, senare kommer inga popup-fönster..
Draw a Stickman: EPIC 2 Pakikipagsapalaran uxeq
Ett av de sämsta spel jag någonsin spelat. Det första du bör se när du öppnar det är en videoannons. Det är bara så irriterande, sedan har jag inte ens spelat spelet på en minut, det var en annan annons. Jag fortsätter att få dessa annonser var 3-5 minut. Det fördröjer också träffen vilket betyder att det är laggy, det är inte spelet som automatiskt stoppar för att lura dig eller något som spelet släpar, mycket. Det visar inte bara för mycket annonser för mig, det släpar också? Vi har inga problem med vårt internet eller så våra telefoner. Spelet i sig är dåligt.
Annonser visas medan du trycker så du klickar på dem. Medvetet försök att lura människor. Avinstallerade direkt.
Hämta Hit Master 3D: Knife Assassin (com.hit.master) APK 1.6.4 av CASUAL AZUR GAMES Developer gratis (Android). Hit Master 3D: Knife
Det här är ett väldigt trevligt spel jag älskar det
Bra spel, bra spel, kul att spela. Mitt tips är att aldrig rasa över spelet och vara lugn för när jag rasar så börjar jag förlora ännu mer och mer, dessutom gillar jag hur spelet inte är så lätt och samtidigt inte så svårt. Jag gillar verkligen konceptet och själva spelet. Jag tävlar också ibland med min vän för att se vem som är bäst. Min åsikt är att det är ett väldigt bra spel.
Spela Ketchapp spel gratis! - Spel
Jag har njutit av att spela det här när jag behöver fördriva lite tid, men den senaste tiden har det krånglat mycket så jag måste ta bort det
Knife Hit – Appar på Google Play
den här appen är hemsk. det känns som varje sekund en annons spelas upp. som på riktigt jag försöker spela spelet och det spelar en annons. eller låt säga att jag misslyckas och det säger "försök igen" eller vad som helst. jag klickar nej tack, den spelar fortfarande upp en annons. det här är hemskt att ta bort det här spelet så ingen behöver gå igenom den cancer det här spelet är
Det är jätte kul men ibland lagar det men jätte kul
Knife Hit - Apk AMP
Jag älskar verkligen spelet. Men det är avstängt, fördröjer reaktioner. Och det måste vara exakt. Har varit något sätt. Finns det något jag kan göra för att fixa det. Det är ett riktigt roligt spel. JS.
Knife Hit Trò chơi điện tử kgec
Spelet är roligt men samtidigt suger det så som om du är på nivå 6 och när du slår en kniv i en kniv måste du gå tillbaka hela vägen till nivå 1 och jag är trött på det men det är fortfarande kul men samtidigt är det grymt
Knife Hit Arkada bfys
Knife Hit Arkádové fpvq
Verkar kul men det är verkligen ganska svårt!! Det är verkligen svårt att slå ens de första nivåerna och mängden annonser är löjlig! Ladda inte ner om inte din patient tillräckligt för att minska nivåerna om och om igen!
Hon kallas Hit Girl och spelas av 13-åriga Chloë Moretz. ... Och jag kan fortfarande hantera en ”flip knife”. Hit Girl är totalt orädd,
Det är laggy på min Poco F3-enhet Android 11 MIUI 12.5.3
Jag är verkligen beroende av det här spelet. Det är ett mycket bra spel som inte har för mycket reklam till skillnad från de spel som har installerats, det har nivåer, från enkla till svåra, jag gillar verkligen att spela det här spelet. Det här är en mycket genialisk idé att komma på.
Riktigt bra spel men av någon anledning släpar jag så fixa buggarna
Knife Hit Arkada bfys
skära på engelska, ordbok svenska - VocApp
Bra men för mycket reklam
Bra spel men det finns ett litet problem. När du trycker på kniven på skärmen träffar den inte målet, det finns en tvekan. Tidsfel
Älskar spelet ... gillar bara inte att gå hela vägen tillbaka till början och gillar inte när du inte kan titta på videos för knivar. Vilket är hela tiden för mig .. under den senaste veckan kanske det lät mig titta på 10 videor .. även när det inte fortsätter på timmar. Jag använder knappt dem när de dyker upp men det är inte ofta .. det är tråkigt eftersom detta spel-ID spenderar mina pengar på för de extra knivarna men .. idk om sjukt fortsätter spela lonv. Ruttnar för jag gillar det verkligen
Det är inte dåligt tydligen på grund av detta och det har inte hänt sedan vi var där och vi kommer inte behöva vänta till efter semestern
Om du är uttråkad kan du spela detta👍🏼👍🏼
massor av massor av lagg och annonser i spelet det stannar för en sekund i bosess fight och jag förlorar på grund av en felaktig träff.fixa det här eller så slutar jag spela det här snälla hjälp det är mitt favoritspel åtminstone fixa buggar och minska antalet annonser
jag tycker det är ett reflexivt utmanande kul arkadspel
Jag gillar spelet men jag hatar att behöva börja om och om igen i början varje jäkla gång!
Piss
Jag tycker om spelet, men om jag når steg 9 och misslyckas med det steget måste jag gå hela vägen tillbaka till steg 1 igen. Det får en typ att tappa intresset för spelet. Jag betygsätter mer om detta löser sig. Tack
Kasta dina knivar i spelet Knife Hit och träffa alla äpplen. Stick i dina knivar i målet, men se till att de inte studsar mot de andra knivarna.
Kom hit ett tag, Flippy. ... Klart, Flippy Knife spelet är oerhört roligt. också, Det är helt gratis och ska en simulator kastar knivar,.
Det är ett bra spel att spela när du är ensam.
vad är poängen med att ha slumpmässig hastighet, man kan inte utveckla någon färdighet för att förbättra sin upplevelse. helt chans.
Utmanande spel. KUL att spela. Också bra träning för ögon/hand reaktionstid. Du måste tajma vissa nivåer precis så att du kan passa alla knivar i målet. Jag har freebee just nu men jag funderar på att bli annonsfri eftersom den är ganska cool. Jag rekommenderar att du spelar det här spelet, det kommer att ta upp all "jag är uttråkad" tid. lol☻
But my question is where the knife came from. Betyder det att kniven kom åt något? Does that mean the knife hit something? in kniven.
Mycket roligt. Jag skulle föreslå att du bara skaffar tillägget gratis och en andra chans. Det kommer att spara mycket tid.
väldigt, väldigt dåligt... jag har köpt det här spelet och återställer mitt köp... men varje gång jag öppnar visas mina spelannonser som gör mig väldigt trött på din policy... och du försöker tvinga till ett köpt elitmedlemskap.. snälla gör ett köpalternativ i tid i allt ditt spel igen... jag vill köpa sling, herr gun men jag kan inte... ni gör bra spel men den medlemskapsidén är väldigt dålig..... mycket besviken.. .
Jag gillar den för att man har knivar